Din dag, precis så som du vill ha den

Ro Omsorg Assistans AB är erbjuder personlig assistans, avlösning i hemmet samt ledsagarservice.

Välkommen till RO Omsorg Assistans!

Vi har personlig assistans, ledsagning och avlösning. Det är för dig som har funktionsnedsättning och behöver hjälp i vardagen. Till exempel med att äta, prata eller röra dig. 

Vi har personliga assistenter som hjälper dig med det du behöver.

Du får välja själv vem som ska vara din personliga assistent. Vi tar hand om dina personliga assistenter.

Om du vill ha personlig assistans måste du få ett beslut enligt LSS. Vi kan hjälpa dig att söka det. Hjälpen kostar ingenting.

Om du vill veta mer om oss kan du ringa, besöka eller skicka e-postmeddelande till oss.

RO Omsorg Assistans telefonnummer är 08-54023099
RO Omsorg Assistans e-postadress är administration@roomsorg.se

Du får gärna besöka oss på vårat kontor. Vårat kontor ligger på Stora Marknadsvägen 15 i Täby.

Du är varmt välkommen!

Kontakta oss

Vill du ha hjälp med ledsagning eller avlösning i hemmet? Tveka inte att ta kontakt med oss.